Reklamacje - gwarancja producenta
Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym www.happydental.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji bezpośrednio u gwaranta, którym jest producent lub dystrybutor. Udzielenie gwarancji na towar jest dobrowolne, a okres gwarancyjny zależy od woli gwaranta. Jeżeli gwarant (producent lub dystrybutor) nie podaje okresu gwarancji w karcie gwarancyjnej produktu to przyjmuje się okres gwarancji 2 lata.
W zależności od marki zakupionego produktu, uprawnienia gwarancyjne należy kierować we wskazane przez producenta towaru miejsce, którym jest siedziba dystrybutora lub autoryzowana placówka serwisowa. Poniżej przedstawiamy listę producentów produktów z pełnym opisem postępowania reklamacyjnego.
PHILIPS Sonicare
Gwarancja na produkty marki Philips Sonicare przyznawana jest na okres dwóch lat. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Philips Sonicare należy:
- przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
- przekazać oryginał lub kopię dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- w przypadku szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Lista autoryzowanych serwisów Philips
BRAUN Oral-B
Produkty marki BRAUB Oral-B objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanych serwisów BRAUN Polska. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki BRAUN Oral-B należy:
- przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Lista autoryzowanych serwisów BRAUN Oral-B
PANASONIC
Produkty marki PANASONCI objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanego serwisu. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Panasonic należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Panasonic
Atmax Serwis RTV
ul. Kręta 6
15-345 Białystok
tel. 85 742 81 47
Uwaga: Serwis Panasonic realizuje reklamację w systemie Door to door, która daje możliwość Klientowi wezwania kuriera po odbiór wadliwego towaru za pośrednictwem automatycznej poczty głosowej. Szczegóły na stronach serwisu Atmax.
WATERPIK
Produkty marki Waterpik objęte są dwuletnią gwarancją dystrybutora w Polsce. Reklamacje z tytułu gwarancji realizuje autoryzowany serwis Polkard BIS z Olsztyna. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Waterpik należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Waterpik
Polkard bis Sp. z o.o.
ul. Kotańskiego 2
10-166 Olsztyn
tel. 89 533 48 50
serwis@polkardbis.pl
Uwaga: Aby złożyć reklamację na produkt Waterpik wymagane jest przekazanie do serwisu oryginalnej karty gwarancyjnej, która jest przekazywana Klientowi wraz z zakupionym urządzeniem. Jedynie oryginalna karta gwarancyjna uprawnia do złożenia reklamacji na produkt Waterpik na terytorium Polski.
MEGASONEX
Okres gwarancyjny na produkty MEGASONEX wynosi 2 lata. Jeżeli produkt marki MEGASONEX ulegnie w tym czasie awarii to reklamację z tytułu gwarancji realizuje oficjalny serwis, firma ARS Dental sp. z o.o. z Warszawy. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki MEGASONEX należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu MEGASONEX
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337
BRUSH-BABY
Produkty marki Brush-Baby oraz Slimsonic objęte są roczną gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337
Po upływie okresu gwarancyjnego, w razie stwierdzenia awarii produktu marki Brush-Baby oraz Slimsonic należy towar odesłać do Sprzedawcy lub pozostawić w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
CURAPROX
Produkty marki Curaprox objęte są dwuletnią gwarancją polskiego dystrybutora. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Curaprox należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Curaprox
Indent
ul. Paprotna 14
51-117 Wrocław
tel. 71 342 34 19
APACARE
Produkty marki ApaCare objęte są dwuletnią gwarancją dystrybutora w Polsce. Reklamacje z tytułu gwarancji realizuje firma HAPPYDENTAL Sp. z o.o.. Warunki przyjęcia (zgłoszenia) reklamacji z tytułu gwarancji producenta:
- przekazać wadliwy towar do gwaranta,
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu),
- przekazać wraz z reklamowanym produktem kartę gwarancyjną,
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę,
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny.
Adres serwisu ApaCare
HAPPYDENTAL Sp. z o.o.
ul. Bajana 39b/1a
54-129 Wrocław
tel. 71-349-77-90
reklamacje@happydental.pl
Uwaga: Aby złożyć reklamację na szczoteczkę soniczną ApaCare Sonic wymagane jest przekazanie do serwisu oryginalnej karty gwarancyjnej, która jest przekazywana Klientowi wraz z zakupionym urządzeniem. Jedynie oryginalna karta gwarancyjna uprawnia do złożenia reklamacji na produkt ApaCare na terytorium Polski.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklamowany towar można również odesłać do działu reklamacji sklepu HappyDental.pl lub przekazać towar w placówce sklepu stacjonarnego we Wrocławiu. Wysyłając reklamację z tytułu gwarancji do Sprzedawcy należy odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym.
Reklamowany towar należy przesłać na:
HAPPYDETNAL Sp. z o.o.
ul. Bajana 39b/1a
54-129 Wrocław
tel. +48 71-349-77-90
reklamacje@happydental.pl