Oferta hurtowa - kliknij tutaj

Reklamacje - gwarancja producenta

Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym www.happydental.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji bezpośrednio u gwaranta, którym jest producent lub dystrybutor. Udzielenie gwarancji na towar jest dobrowolne, a okres gwarancyjny zależy od woli gwaranta. Jeżeli gwarant (producent lub dystrybutor) nie podaje okresu gwarancji w karcie gwarancyjnej produktu to przyjmuje się okres gwarancji 2 lata.

 

W zależności od marki zakupionego produktu, uprawnienia gwarancyjne należy kierować we wskazane przez producenta towaru miejsce, którym jest siedziba dystrybutora lub autoryzowana placówka serwisowa. Poniżej przedstawiamy listę producentów produktów z pełnym opisem postępowania reklamacyjnego.

 

PHILIPS Sonicare

Gwarancja na produkty marki Philips Sonicare przyznawana jest na okres dwóch lat. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Philips Sonicare należy:

  • przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
  • przekazać oryginał lub kopię dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • w przypadku szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Lista autoryzowanych serwisów Philips

 

BRAUN Oral-B

Produkty marki BRAUB Oral-B objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanych serwisów BRAUN Polska. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki BRAUN Oral-B należy:

  • przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Lista autoryzowanych serwisów BRAUN Oral-B

 

PANASONIC

Produkty marki PANASONCI objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanego serwisu. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Panasonic należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu Panasonic

Serwis W&W
Ul. Piotrkowska 235/241
90-456 Łódź

Tel: 42 637 03 37
serwispiotrkowska@wandw.com.pl

 

Uwaga: Serwis Panasonic realizuje reklamację w systemie Door to door, która daje możliwość Klientowi wezwania kuriera po odbiór wadliwego towaru za pośrednictwem automatycznej poczty głosowej. Szczegóły na stronach Serwis W&W.

 

WATERPIK

Produkty marki Waterpik objęte są dwuletnią gwarancją dystrybutora w Polsce. Reklamacje z tytułu gwarancji realizuje autoryzowany serwis Polkard BIS z Olsztyna. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Waterpik należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.


Adres serwisu Waterpik

Polkard bis Sp. z o.o.
ul. Kotańskiego 2
10-166 Olsztyn

tel. 89 533 48 50
serwis@polkardbis.pl

 

Uwaga: Aby złożyć reklamację na produkt Waterpik wymagane jest przekazanie do serwisu oryginalnej karty gwarancyjnej, która jest przekazywana Klientowi wraz z zakupionym urządzeniem. Jedynie oryginalna karta gwarancyjna uprawnia do złożenia reklamacji na produkt Waterpik na terytorium Polski.

 

MEGASONEX

Okres gwarancyjny na produkty MEGASONEX wynosi 2 lata. Jeżeli produkt marki MEGASONEX ulegnie w tym czasie awarii to reklamację z tytułu gwarancji realizuje oficjalny serwis, firma ARS Dental sp. z o.o. z Warszawy. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki MEGASONEX należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu MEGASONEX

ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa

tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337

 

BRUSH-BABY

Produkty marki Brush-Baby oraz Slimsonic objęte są roczną gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu

ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa

tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337

 

Po upływie okresu gwarancyjnego, w razie stwierdzenia awarii produktu marki Brush-Baby oraz Slimsonic należy towar odesłać do Sprzedawcy lub pozostawić w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.

 

CURAPROX

Produkty marki Curaprox objęte są dwuletnią gwarancją polskiego dystrybutora. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Curaprox należy:

  • przekazać wadliwy towar do serwisu
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
  • reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.

 

Adres serwisu Curaprox

Indent
ul. Paprotna 14
51-117 Wrocław

tel. 71 342 34 19

 

APACARE

Produkty marki ApaCare objęte są dwuletnią gwarancją dystrybutora w Polsce. Reklamacje z tytułu gwarancji realizuje firma HAPPYDENTAL Sp. z o.o.. Warunki przyjęcia (zgłoszenia) reklamacji z tytułu gwarancji producenta:

  • przekazać wadliwy towar do gwaranta,
  • przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu),
  • przekazać wraz z reklamowanym produktem kartę gwarancyjną,
  • jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę,
  • wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny.

 

Adres serwisu ApaCare

HAPPYDENTAL Sp. z o.o.
ul. Bajana 39b/1a
54-129 Wrocław

tel. 71-349-77-90
reklamacje@happydental.pl

 

Uwaga: Aby złożyć reklamację na szczoteczkę soniczną ApaCare Sonic wymagane jest przekazanie do serwisu oryginalnej karty gwarancyjnej, która jest przekazywana Klientowi wraz z zakupionym urządzeniem. Jedynie oryginalna karta gwarancyjna uprawnia do złożenia reklamacji na produkt ApaCare na terytorium Polski.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Reklamowany towar można również odesłać do działu reklamacji sklepu HappyDental.pl lub przekazać towar w placówce sklepu stacjonarnego we Wrocławiu. Wysyłając reklamację z tytułu gwarancji do Sprzedawcy należy odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym.

 

Reklamowany towar należy przesłać na:

HAPPYDETNAL Sp. z o.o.
ul. Bajana 39b/1a
54-129 Wrocław

tel. +48 71-349-77-90
reklamacje@happydental.pl