Reklamacje - gwarancja producenta
Towary sprzedawane w Sklepie Internetowym www.happydental.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji bezpośrednio u gwaranta, którym jest producent lub dystrybutor. Udzielenie gwarancji na towar jest dobrowolne, a okres gwarancyjny zależy od woli gwaranta. Jeżeli gwarant (producent lub dystrybutor) nie podaje okresu gwarancji w karcie gwarancyjnej produktu to przyjmuje się okres gwarancji 2 lata.
W zależności od marki zakupionego produktu, uprawnienia gwarancyjne należy kierować we wskazane przez producenta towaru miejsce, którym jest siedziba dystrybutora lub autoryzowana placówka serwisowa. Poniżej przedstawiamy listę producentów produktów z pełnym opisem postępowania reklamacyjnego.
PHILIPS Sonicare
Gwarancja na produkty marki Philips Sonicare przyznawana jest na okres dwóch lat. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Philips Sonicare należy:
- przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
- przekazać oryginał lub kopię dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- w przypadku szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Lista autoryzowanych serwisów Philips
BRAUN Oral-B
Produkty marki BRAUB Oral-B objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanych serwisów BRAUN Polska. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki BRAUN Oral-B należy:
- przekazać wadliwy towar na adres wybranej placówki serwisowej
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Lista autoryzowanych serwisów BRAUN Oral-B
PANASONIC
Produkty marki PANASONCI objęte są dwuletnią gwarancją autoryzowanego serwisu. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Panasonic należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Panasonic
Serwis W&W
Ul. Piotrkowska 235/241
90-456 Łódź
Tel: 42 637 03 37
serwispiotrkowska@wandw.com.pl
Uwaga: Serwis Panasonic realizuje reklamację w systemie Door to door, która daje możliwość Klientowi wezwania kuriera po odbiór wadliwego towaru za pośrednictwem automatycznej poczty głosowej. Szczegóły na stronach Serwis W&W.
WATERPIK
Produkty marki Waterpik objęte są dwuletnią gwarancją dystrybutora w Polsce. Reklamacje z tytułu gwarancji realizuje autoryzowany serwis Polkard BIS z Olsztyna. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Waterpik należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki lub irygatora należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Waterpik
Polkard bis Sp. z o.o.
ul. Kotańskiego 2
10-166 Olsztyn
tel. 89 533 48 50
serwis@polkardbis.pl
Uwaga: Aby złożyć reklamację na produkt Waterpik wymagane jest przekazanie do serwisu oryginalnej karty gwarancyjnej, która jest przekazywana Klientowi wraz z zakupionym urządzeniem. Jedynie oryginalna karta gwarancyjna uprawnia do złożenia reklamacji na produkt Waterpik na terytorium Polski.
MEGASONEX
Okres gwarancyjny na produkty MEGASONEX wynosi 2 lata. Jeżeli produkt marki MEGASONEX ulegnie w tym czasie awarii to reklamację z tytułu gwarancji realizuje oficjalny serwis, firma ARS Dental sp. z o.o. z Warszawy. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki MEGASONEX należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu MEGASONEX
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337
BRUSH-BABY
Produkty marki Brush-Baby oraz Slimsonic objęte są roczną gwarancją producenta. W chwili awarii urządzenia należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu
ARS DENTAL sp. z o.o.
ul. Środkowa 1
03-430 Warszawa
tel. 22 617-81-05
kom. 690-611-337
Po upływie okresu gwarancyjnego, w razie stwierdzenia awarii produktu marki Brush-Baby oraz Slimsonic należy towar odesłać do Sprzedawcy lub pozostawić w sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
CURAPROX
Produkty marki Curaprox objęte są dwuletnią gwarancją polskiego dystrybutora. W przypadku zgłoszenia reklamacji na produkt marki Curaprox należy:
- przekazać wadliwy towar do serwisu
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu)
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny
- reklamowany towar najlepiej przekazać bezpośrednio do autoryzowanej placówki serwisowej gdyż to znacznie przyspieszy proces realizacji postępowania gwarancyjnego.
Adres serwisu Curaprox
Indent
ul. Paprotna 14
51-117 Wrocław
tel. 71 342 34 19
APACARE
Produkty marki ApaCare objęte są dwuletnią gwarancją dystrybutora w Polsce. Reklamacje z tytułu gwarancji realizuje firma HAPPYDENTAL Sp. z o.o.. Warunki przyjęcia (zgłoszenia) reklamacji z tytułu gwarancji producenta:
- przekazać wadliwy towar do gwaranta,
- przekazać oryginał dowodu zakupu (w przypadku braku dowodu zakupu należy przedstawić potwierdzenie płatności za produkt, w którym zawarta została informacja o dacie zakupu),
- przekazać wraz z reklamowanym produktem kartę gwarancyjną,
- jeżeli awaria dotyczy procesu ładowania szczoteczki należy przekazać do serwisu również ładowarkę,
- wypełnić i przekazać wraz z towarem formularz reklamacyjny.
Adres serwisu ApaCare
HAPPYDENTAL Sp. z o.o.
ul. Bajana 39b/1a
54-129 Wrocław
tel. 71-349-77-90
reklamacje@happydental.pl
Uwaga: Aby złożyć reklamację na szczoteczkę soniczną ApaCare Sonic wymagane jest przekazanie do serwisu oryginalnej karty gwarancyjnej, która jest przekazywana Klientowi wraz z zakupionym urządzeniem. Jedynie oryginalna karta gwarancyjna uprawnia do złożenia reklamacji na produkt ApaCare na terytorium Polski.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklamowany towar można również odesłać do działu reklamacji sklepu HappyDental.pl lub przekazać towar w placówce sklepu stacjonarnego we Wrocławiu. Wysyłając reklamację z tytułu gwarancji do Sprzedawcy należy odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym.
Reklamowany towar należy przesłać na:
HAPPYDETNAL Sp. z o.o.
ul. Bajana 39b/1a
54-129 Wrocław
tel. +48 71-349-77-90
reklamacje@happydental.pl